Har bakar cubcakes!👌

Hejsan! Kicki som bloggar.
IgÄr bakade jag cupcakes och det Àr första gÄngen jag anvÀnder sprits till dekoreringen! Det gick mycket bÀttre och blev mycket snyggare Àn det brukar! HÀr Àr en jÀmförelse hur dom blev innan och efter!
Har Àven vart i BÄstad och spelat tennis! Jag kom hem i fredags! Kom ocksÄ hem ifrÄn SALK(min tennisklubb). sÄhÀr Ärs spelar man tennis ute pÄ grus men idag regnade det sÄ mycket att vi fick spela inne!
Vi vill gÀrna att ni ger oss tips om vÄrt bloggande och vad ni vill att vi ska göra ex sÄ om ni vill kan vi vlogga lite ocksÄ elr vad det heter?! Men nu mÄste jag gÄ och duscha jag luktar skunk!
HÀr fÄr ni Àven en bild pÄ min nya tennisklÀnning jag fick i bÄdtad!
Puss pĂ„ er!đŸ˜˜đŸ’‹â€
/Kicki


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0